سلوى عثمان: رامز بيبهدل الناس ونجمي خفيف وعايزة حاجة تخليني أخس شوية |خاص - اقرأ 24

اخبار جوجل 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
سلوى عثمان: رامز بيبهدل الناس ونجمي خفيف وعايزة حاجة تخليني أخس شوية |خاص - اقرأ 24, اليوم الأربعاء 1 مايو 2024 03:32 صباحاً

حققت الفنانة الكبيرة سلوى عثمان صدى ونجاحًا واسعًا بعد مشاركتها في مسلسل حق عرب بطولة الفنان أحمد العوضي، الذي عُرض ضمن مسلسلات رمضان لعام 2024.

والتقى موقع تحيا مصر بالفنانة سلوى عثمان لتكشف لنا عن تفاصيل في حياتها الشخصية وكواليس مشاركتها في مسلسل حق عرب وخوضها المنافسة الرمضانية.

d5aa720a4a.jpg
الفنانة سلوى عثمان

سلوى عثمان: أنا أكتر واحدة نجمي خفيف ومحتاجة حاجة تخليني اخس شوية

كان لموقع تحيا مصر لقاء ممتع مع الفنانة سلوى عثمان كشفت خلاله عن جوانب خفية في حياتها الشخصية، وأبرزها حديثها عن الحسد وهل تخشاه، وصرحت سلوى عثمان أنها تخشى الحسد إلى حد كبير حيث قالت: "أنا أكتر واحدة نجمها خفيف في الحياة، ممكن أقول حاجة ولو حد قاعد عينه مشكوك فيها مبتتعملش وفي ناس بيبقى نجمها عالي مهما تعملي فيهم مبيحصلهمش حاجة وناس نجمها خفيف بيتضروا من أقل حاجة".

وتابعت متحدثة عن الشخصيات التي لا ترغب في مقابلتهم في حياتها وعن الأمنية التي تتمنى أن تحققها وقالت: "هحط يافطة على بيتي مكتوب ممنوع الدخول لبتوع الضرايب، وعايزة حاجة تخليني اخس شوية".

سلوى عثمان: عايزة الغي سنة في حياتي مشتغلتش فيها خالص

وسؤلت سلوى عثمان عن الفترة التي تريد حذفها من حياتها وما هي وأشارت لوجود سنة في حياتها لم تعمل بها قط وأكدت أنها لا تريد تكرار هذا العام وقالت: "لو هلغي مرحلة في حياتي هيكون في سنة من السنين مشتغلتش فيها خالص ف اتمنى متتكررش تاني".

وتابعت: "عايزة أقول لأخويا ملامحك كلها مني يادوب الاسم متغير"، وتابعت سلوى عثمان لتتحدث عن زوجها وعن علاقتها به التي بدت من حديثها وجود علاقة حب قوية بينهما وقالت: "هعمل كوكب اسمه حبيبي واخصصه لجوزي بس، ولو هعمل مطعم اقدم فيه اكله واحدة هتبقى الملوخية بعشق الملوخية".

3642340c85.jpg
سلوى عثمان

سلوى عثمان: رامز بيبهدل الناس ومش هشارك في برامج مقالب أخاف اتكسر

كشفت الفنانة سلوى عثمان خلال حديثها مع كاميرا موقع تحيا مصر عن رأيها في برامج المقالب وعن إمكانية مشاركتها في أحد برامج المقالب خاصةً سلسلة البرامج الشهيرة التي يقدمها الفنان رامز جاب من الآخر وقالت: "الحاجة الوحيدة اللي تمنعني اشارك في برامج المقالب اني اخاف اتكسر، رامز بيبهدل الناس حتى بالكلام ولو اتكسرت مش هعرف اتصلح وفي ناس اتكسرت بعد البرنامج اخر مرة حتي لو ادوني فلوس هعمل بيها ايه".

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق